Reklamacje
Opis procedury reklamacji
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem
sklep@zyrandole24.pl
lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
5. Miejscem rozpatrywania reklamacji jest Dział Reklamacji MITO Lighting, 42-271 Częstochowa ul. Leśna 185
6. W przypadku uwzględnienia reklamacji i stwierdzenia zasadności zgłoszenia reklamacyjnego przez
MITO Lighting wadliwy towar podlega bezpłatnej wymianie/naprawie według wyboru MITO Lighting.
7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszystkie koszty poniesione w związku z jej rozpatrzeniem
przez MITO Lighting ponosi zgłaszający reklamację.
8. W żadnym przypadku firma MITO LIGHTING NIP 5732550990 nie będzie odpowiedzialna za jakiekolwiek straty, skody, lub wydatki, wynikające bezpośrednio lub pośrednio z zastosowania towaru, włączając w to szkody bezpośrednie i
pośrednie.
9. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zgłaszającego reklamację dotyczącą domagania się zwrotu
utraconych korzyści (zysków) w związku z awarią (wadą) towaru.
Adres korespondencyjny Sprzedawcy:
MITO Lighting
42-271 Częstochowa
ul. Leśna 185